Aπασχολεί η επιχείρηση σας από 1 έως 250 εργαζόμενους;

Έχετε κάνει αίτηση για το voucher ψηφιακής αναβάθμισης με κάλυψη κόστους επένδυσης 90% και ύψος επιδότησης έως €18.000;

 

Μπείτε και εσείς στο σύγχρονο ψηφιακό κόσμο της ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων.

Go Paperless, με το διακεκριμένο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης εγγράφων “ELO Digital Office

Μέσω του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ» επιτυγχάνεται η ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων της χώρας που δραστηριοποιούνται σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων της οικονομίας.

Το ELO Enterprise Content Management System (ECM) είναι το απόλυτο εργαλείο διαχείρισης ψηφιακών εγγράφων, φέρνοντας το κατάλληλο έγγραφο στον αντίστοιχο χρήστη, μέσω αυτοματοποιημένων ηλεκτρονικών ροών εργασίας. Χρόνος, κόστος & χώρος αποθήκευσης εγγράφων μειώνονται στο ελάχιστο ενώ δίδεται η δυνατότητα ανεύρεσης εγγράφων μέσω της χρήσης «έξυπνων» εργαλείων ανίχνευσης όρων εντός του εγγράφου ή μεταδεδομένων που το χαρακτηρίζουν.

  • Δαπανάτε πολύ χρόνο στην ανεύρεση & στη φυσική αρχειοθέτηση των παραστατικών σας; Δείτε περισσότερα
  • Έχετε προσωπικό με υψηλό turnover που προκαλεί μεγάλο φόρτο εργασίας διαχείρισης εγγράφων & προσωπικών δεδομένων στο Τμήμα HR σας; Δείτε περισσότερα
  • Διαχειρίζεστε πολυάριθμες συμβάσεις ή άλλα συμβατικά έγγραφα με κρίσιμα deadlines σχετιζόμενα με πληρωμές, ρήτρες ή πρόστιμα; Δείτε περισσότερα

Δεν απαιτείται εκταμίευση χρημάτων! Ο προμηθευτής πληρώνεται απευθείας από το Voucher.

ΛΗΞΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ: 31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Δείτε το ποσοστό που δικαιούστε

Επικοινωνήστε μαζί μας

Εϊμαστε εδώ για να συζητήσουμε τις βέλτιστες λύσεις για εσάς.

Consent*
Μετάβαση στο περιεχόμενο